Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Έρι Έρι Έρι - Γιάννης Πάριος - Eri Eri Eri - Giannhs Parios



Έρι Έρι Έρι - Γιάννης Πάριος

στιχοι - lyrics

Έρι-Έρι-Έρι, γιάντα οι δικοί σου
να μη θένε να 'χω έρωτες μαζί σου,
να μη θένε να 'χω έρωτες μαζί σου
Έρι-Έρι-Έρι, γιάντα οι δικοί σου.

Έρι-Έρι-Έρι, η μάνα του με βρίζει
μα το κοπελουδάκι με υποστηρίζει,
μα το κοπελουδάκι με υποστηρίζει
Έρι-Έρι-Έρι, η μάνα του με βρίζει.

Έρι-Έρι-Έρι, δεν την εσυμφέρει
ν' αρραβωνιαστούμε και να δώσει χέρι,
ν' αρραβωνιαστούμε και να δώσει χέρι,
Έρι-Έρι-Έρι, δεν την εσυμφέρει.

Έρι-Έρι-Έρι, Έρι-Έρι-Έρι,
ήκαψές μου της καρδιάς μου το τζιέρι,
ήκαψές μου της καρδιάς μου το τζιέρι
Έρι-Έρι-Έρι, Έρι-Έρι-Έρι.

Έρι-Έρι-Έρι, φύλλο μαραμένο
είμαι αλλά ήθελά τα και παθαίνω,
είμαι αλλά ήθελά τα και παθαίνω
Έρι-Έρι-Έρι, φύλλο μαραμένο
Έρι-Έρι-Έρι, Έρι-Έρι-Έρι,
Έρι-Έρι-Έρι, Έρι-Έρι-Έρι,
Έρι-Έρι-Έρι, Έρι-Έρι-Έρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: